Csapatszellem (avagy a régi vendégkönyv folytatása)

Hozzászólások száma: 4299 db
#4300. Szerző: Zsóti - 2002.10.11. 07:28
Hawky: Mi is gratulálunk a gyerekhez!!!!rnrnGarzi: A külföldi hajóépítokrol általában nem tudok nyilatkozni csak a Linnekuhlról, o nem adott semmiféle papírt, mikor elhoztam a hajót. Szerintem a többiek sem adnak ki ilyet, az a felméro dolga. Ha könnyebb a hajó, akkor viszik vissza az építtetohöz. Éppen ezért, mivel No. egy kicsit messze van, hogy visszahurcolásszam megmértük ott helyben, és veretekkel együtt egy picivel 170 felett volt. rnrnEgyébként 10 kg-ot lehet max súlyként berakni, 160 kg-nál nem lehet könnyebb a hajótest, addig mindenképpen be kell építeni az anyagot.
#4300. Szerző: Koleszár Péter - 2002.10.10. 14:34
Szerintem is mérjünk le mindent!!!!rnrnA kiülogurtnit tartó veret csavar menetsüllyedését is meg kell akkor mérnünk. rnrnSzabály az szabály.! rnrnYEAH.rnrn
#4300. Szerző: Garzi - 2002.10.10. 15:35
Igen érdekesek a felvetések a súlyméréssel kapcsolatban. Nos amit a Pallus javasolt, hogy mérjük meg a hajókat év elején, nem is rossz ötlet, mert az alapján (feltéve azt hogy minden vesenyhajót le tudunk mérni, amit kizártnak tartok a szétszórt társaság miatt) akkor akár egy amolyan yardstick számot is csinálhatnánk, nem?? rnLehet hogy hülyén hangzik, de akkor aztán tényleg fair lenne a verseny. Felvetodhet azonban a kérdés, hogy azok akik tartósan elöl vannak a versenyeken azoknak általában "súlyon" van a hajójuk, és azok akiknél nincs minden rendben, csak néha kerülnek elore, akkor nem túl tisztességes hogy szerencsétleen elore verekszi magát, és akkor mondjuk az elonyszáma miatt hiába ér be elobb a célba, az értékelésben nem verheti meg. A szerencsétlen zsuri idomérési macerájáról nem is beszélve. Ezt inkább felejtsük, el.rnAMondó vagyok, egy ilyen súlymérést tényleg össze kellene hozni, pl bajnokság elott, vagy valamelyik nagy verseny elott, és az súlymérés eredményétol függoen, mert tudtommal 5 kg (vagy 10kg Ádám, Zsolt mint nagytudásuak??)rnlehet ólommal pótolni. Aki efelett van, az meg szerintem keresse meg a hajó építojét és addig verje a pádlival amíg, nem ad neki 1 rendes súlyon lévo verseny hajót.rn 1 gondolat: Az már szerintem a versenyzo hibája hogy amikor átveszi a hajót az építotol, akkor annak örül hogy végre kész az áhított gépezet és nem törodik azzal hogy súlyon van-e, vagy nincs, mert ha teheti és igazi vitorlázó akkor, mmár viszi is valami vízhez hogy kipróbálhassa.rnNem véletlen hogy kitalálták a minoség biztosítást ott nyugaton, lassan begyuruzik hozzánk is, csak a hajóépítoket kerüli el nagy ívben.rnAzért odakint már adnak valami hiteles kiadmányt hogy a hajónak mennyi a súlya, nem? (Akik vettek már egyensen a gyárból hajót azok biztos tudnak rá válaszolni, Zsolt, Ádám??)rnrnNEkem most ennyi jutott hirtelen eszembe, ajánlom magamat!rnGarzika
#4300. Szerző: Koleszár L - 2002.10.10. 15:51 Előzmény: (#4300.) Garzi
Hát ha az elso verseny nélküli hétvégék ezt eredményezték, hogy megvonási tünetként e tuldimenzionált vita kerekedik, mi várható a továbbiakban a télen?(A dolognak orvosi körökben neve is van:elvonási syndromanak irja le az elmegyógyászat.)Szó-mi-szó:bajnokság elott illene megmérni a hajókat!!!
#4300. Szerző: Beno - 2002.10.10. 17:52
Garzi! Szerintem nem kell a hajóépitoket egyértelmuen hibáztatni, pl az elso hajónk pont 170,1 kg volt Ezzel Garzi te is versenyeztél kiválló volt. Láttam külhoni hajót is könnyebben. Attól is függ hogy ki és mire rendeli. Nem bántásként mondom de amit te is írtál azok a hajókat nem kifejezetten versenyzésre gyáratták, legalábbis nem a hivatalos verseny és szabályai szerint.rnPersze ha csak egy hivatalos felméroi plecsnivel lehetne kivinni a hajót a muhelybol akkor sokkal többe is kerülne de szabályos lenne. Egyenlore ott tartunk hogy közel 50 páros nagy része örül hogy van hajója és nem a súlyon problémázik eloször. rnSzóval mérjük le és akkor mindenki nyugodt lehet. Én nem akarok emmiat b..ni. Így nagyjából egyenlo esélyekkel versenyzünk.Nem kell átesni a ló túloldalára sem csak ha úgy veszem tulajdonképpen ha közüllünk bárki 49ben menne és a fél mezony méretni akarná a hajóját akkor azt megtisztelonek tarthatná, hiszen azért van mert tartanak tole. Nem ? ha meg könnyebb a jó akkor bele kell tenni a súlyt oszt úgy nyerni. rnA másik oldal meg az hogy aki nem tud vitorlázni az akár 100 kgos hajóval is indulhat a kutyát sem fog érdekelni. Ilyenek vagyunk....rn
#4300. Szerző: Hawky (HUN-624) - 2002.10.10. 20:05
SZEVASZTOK!!!!rnVégre, október 9.-én hajnalban megszületett a kisfiúnk!!!!rnA neve Péter, 4000 grammal és 54 cm-rel jött a világra. A maga módján üdvözli az egész kalózos tásadalmat! sziasztok
#4300. Szerző: Pallay Tibor - 2002.10.10. 21:57
Hawky, gratulálok a gyermekáldáshoz!rnrnEzt érdemes megnézni:rnrnhttp://susanne.issexy.tv/spider/spider3.htmlrnrn
#4300. Szerző: Pallay Tibor - 2002.10.10. 11:12
A súlymérés kritikus probléma szerintem minden osztályban. Nálunk Finnben látom, hogy a mezony nagy része, akik itthon versenyeznek kiveszik a 3-4 kiló olmot a hajóbol. Szerintem ez így nem túl fair. Az én hajóm az EB elott könnyebb volt fél kilóval 120-nál. Akkor ott úgy védtem ki, hogy elvittem bevizezni, kicsit kiszárítottam, de a gurtni a párna és a kötelek még tartották magukat. Így lett a hajó 121,3. Erre megmérték a schottomat, ami 1,4 kg volt. Aszonták ez szabálytalan. Na erre a hajó schott nélkül lett 120,1 kg, ami meglepo eredmény. Azóta beraktam egy kiülopadot, így nehezebb a "száraz" hajó is 120-nál. A mérlegek nem teljesen korrektek mindenhol, erre figyeljetek oda. Ha szigorúan veszitek a játékot, akkor minden hajót megmértek év elején!
#4300. Szerző: Nairobi - 2002.10.10. 10:23 Előzmény: (#4300.) Zsóti
Sziasztok! rnCsatlakozom, Zsóti véleményéhez. E mellett bármilyen segítséget megadok a mérés lebonyolításához!rnVan hitelesített mérleg, daru, bármi ami kell! Szerintem nem az eszközökön múlik, hanem az akaraton!rnaddig is Jó szelet mindenkinek!
#4300. Szerző: Garzi - 2002.10.10. 08:54
Köszi Pallus!! :-))))))))))))rnTényleg állatok a képek, ezek most már bejönnek!rnrnGarzi
« Vissza a témákhoz
  • SBGK Szabadalmi és Ügyvédi Irodák
  • FESTINA
  • VM Sails
  • UT-Expert
  • GlobeNet Zrt.
  • Jammertal Borbirtok
  • GanzHydro Kft.
  • Expert Társaságok Miskolc
  • fps webügynökség
  • microware Hungary Kft.
  • Fiktív Pub
  • Zappa Caffe
  • Fertő tavi Vitorlázó Egyesület
  • SAILING.HU
  • Plasticor
  • Caffe Burning
  • www.asevsc.hu
  • Acer webáruház
  • Hirschler Glas Kft.
  • Balatonfüredi Yacht Club
  • ISH Informatika Kft.