Csapatszellem (avagy a régi vendégkönyv folytatása)

Hozzászólások száma: 4318 db
#4319. Szerző: Hawky - 2002.10.11. 18:21
Köszi mindenkinek a gratulát!!!!rnAranyosak vagytok!rnRemélem valamelyik nagy versenyen ahol mindenki ott lesz akkor láthatjátok is a "minit"!!rn
#4319. Szerző: nori - 2002.10.11. 20:47
....de csak optiban szeretnenk latni - lassan meg lehet alapitani a "junior pirat alias opti" egyseget.. eljenek a juniorok....(kinek mi a junior mi koleZ?? ;-)))
#4319. Szerző: Kolezoli - 2002.10.11. 11:01
Valaki ugy latom beszallt az olombusiness be a kalozosok kozul, latod meg merleget is ad mind1 csak merjen mindenki aztan vegyen olmot... :-)))rnEgy igaz a bajnoksag elott celszeru volna merni... (olom meg ugy latom ugyis lesz.)
#4319. Szerző: kolezoli - 2002.10.11. 11:02
No a BABYhez gatulalni el is felejtettem az egész familiánakrnPótolom:Gratulálok.
#4319. Szerző: T.Sz.Zsolti - 2002.10.11. 11:42 Előzmény: (#4319.) Hawky (HUN-624)
Hawky! Gratulálok a picihez (vagy inkább nagyhoz?).rnHa már a súly-témánál vagyunk: hiteles mérleggel lett lemérve a 4000 gramm? rnrnEgyébként a hajókhoz nem is kell igazán mérleg. Elég, ha szél hiányában parton halasztás alatt Szabi és Beno a jó öreg empirikus módszerhez folyamodnak, ahogy azt tették a Fuzfo kupán, garantáltan szabatos súlymérés lesz!
#4319. Szerző: Nairobi - 2002.10.11. 10:52
Szisztok! rnEloször is: Hawky! A paksi hapsik is Gratulálnak a csemetéhez!rnA súly témában utoljára írok. Szab: nekem úgy rémlik egy picit régebben kezdodött ez a vádaskodás. Ami önmagában megtisztelo. Hiszen ez azt jelenti, hogy néha tartanak tolünk! Másrészt egy kicsit megalázó. Én senkit nem szóltam meg, hogy miért gyors. Elfogadom, hogy sokkal jobb vitorlázók. Szeretnénk mindíg egy picit elorébb lépni. Azt reméltem egy egy jobb eredménynél nem ilyen reakció fogad. Ez nem a legjobb.(tisztelet a kivételnek. Ok vannak többen!)rnDe nem hagyjuk elrontani a kedvünket és szeretnénk még több versenyre eljutni! rnTovábbi jó szelet!rn
#4319. Szerző: nori - 2002.10.11. 10:16
....eloszor is, gratula a gyerekhez -veeeegre! azt hittem mar sosem bujik ki! annak orulok, hogy a gyerek jol van, azt meg remelem, hogy anyuci is! :-)) rnami a sulymeresi vitat illeti, az en velemenyem az, hogy ha a hajo 5-10 kg-al konnyebb 170kg-nal, es tok szarul vitorlazok, ugyanugy utolso leszek, mint ha 180 kg lenne a hajom..szoval 10 kg ide vagy oda (ugyanugy a legenyseg sulya!) a legtobb (hangsuly:legtobb)versenyen nem mervado! ha egy hajo 140 kg, az azert mar mas! szoval merjuk le a hajokat, de szerintem ha mondjuk lemerjuk majusban, meg lemerjuk juliusban, nyugodtan lehet 2-3-4kg elteres, ki tudja mi miatt (lasd pallay tibi peldajat, milyen erdekes volt az 1,40kg-os schottkotel) szoval, igaza van bencenek, legtobben annak orulunk, hogy hajonk van, merjuk le, engem is erdekel, kie hany kilo, de ezen felesleges ciciskedni, mert ha pl ne adj isten a mi hajonk 167 es nem 170 kg, es mondjuk emiatt nem idnulhatnank valahol, akkor kizarolag annyi tortenne, hogy elegge ideges lennek, de uj hajot ugysem tudnek venni, tehat 1hajoval kevesebb...ez nem lehet a cel (az EB mas, ott nyilvan nem lehet kivetelezni).....osszefoglalva: nem az fog nyerni sose, akinek a legkonnyebb a hajoja! ugyhogy merjunk, de ne kelljen 2kg-k miatt 10.000-eket kolteni felsulyozasra! rnami meg a fuzfot illeti, szabikam, nagyon jol emlekszem a szitura-kulonben a dupla kor az hulyeseg! a vonal moge kell vitorlazni, es onnan elrajtolni...zsoti: az a szitu, hogy valaki luvban sasol a vonal palya feloli oldalan, aztan leejt es ugy rajtol el, hat en ilyet meg nem lattam......luv rajtanl ugyis tomeg van ott, tehat nincs esely, lee rajtnal meg tok mindegy, ha luvban ugy rajtolsz! rnmara ennyi, csok mindenkinek!
#4319. Szerző: Szab - 2002.10.11. 08:46
Ja és bocs,gratulálok a gyerkochöz. Úristen ezen a héten már vagy 3x írtam be.
#4319. Szerző: Szab - 2002.10.11. 08:45
Nos az egész vita abból adódott, hogy Fuzfon, mikor lekéstük a rajtot vagy 3 perccel, az elso raum végére némi mázlival beérkeztünk másodiknak. A futamot azonban lelotték, de keptunk néhány beszólást, hogy csalunk, mert a rajt elott kint voltunk ( mivel jöttünk szembe ballonnal, hátha elérjük még a rajtot ), így 2x kell megkerülni valamelyik rajt pályajelet. Nos azóta kiderült, hogy ez nem így van, én már akkor is mondtam, hogy nonszensz, senki nem hitt nekem. A lényeg az, hogy ezekre az inkorrekt és nem fair beszólásokra, mondtam Robiéknak, hogy akkor biztosan nem szólnának be (Bencének igaza van), ha hátul cammognák és nem keveredtünk volna elore, különben is könnyebb hajóval könnyebb...rnHa nem könnyebb hát bocs, de az tény, hogy a Bajnokság elottt így is úgy is lenne felmérés, mérjük hát meg ott a hajókat.
#4319. Szerző: Zsóti - 2002.10.11. 07:28
Hawky: Mi is gratulálunk a gyerekhez!!!!rnrnGarzi: A külföldi hajóépítokrol általában nem tudok nyilatkozni csak a Linnekuhlról, o nem adott semmiféle papírt, mikor elhoztam a hajót. Szerintem a többiek sem adnak ki ilyet, az a felméro dolga. Ha könnyebb a hajó, akkor viszik vissza az építtetohöz. Éppen ezért, mivel No. egy kicsit messze van, hogy visszahurcolásszam megmértük ott helyben, és veretekkel együtt egy picivel 170 felett volt. rnrnEgyébként 10 kg-ot lehet max súlyként berakni, 160 kg-nál nem lehet könnyebb a hajótest, addig mindenképpen be kell építeni az anyagot.
« Vissza a témákhoz
  • SBGK Szabadalmi és Ügyvédi Irodák
  • FESTINA
  • VM Sails
  • UT-Expert
  • GlobeNet Zrt.
  • Jammertal Borbirtok
  • GanzHydro Kft.
  • Expert Társaságok Miskolc
  • fps webügynökség
  • microware Hungary Kft.
  • Fiktív Pub
  • Zappa Caffe
  • Fertő tavi Vitorlázó Egyesület
  • SAILING.HU
  • Plasticor
  • Caffe Burning
  • www.asevsc.hu
  • Acer webáruház
  • Hirschler Glas Kft.
  • Balatonfüredi Yacht Club
  • ISH Informatika Kft.