Miért ez a rajtszámod?

Hozzászólások száma: 11 db
#12. Szerző: Koleszár Péter - 2007.04.04. 10:05
Sziasztok,

Gondoltam igy a szezon elején kicsit feldobom a fórumot.

Gondolom mindenkinek megvan a rajtszámának a története... Hát ezt osszuk meg egymással...

Én megirom most a tutit, hátha csatlakoznak hozzám...

Aki nem tudná: HUN-211

Amikor kadettoztam volt valami nemzetközi verseny Füreden. A verseny végén a füvön maradt egy boriték, amiben volt egy vászon tapétából két darab kettes rajtszám.
Aki anno ragasztott a rossz minoségu öntapadós tapétából számot az tudja milyen kinszenvedés volt és akkor is lezáott 10x, igy örültem a "nyugati" rajtszámnak.

Pont akkor jött az új vitorlánk és ha már volt egy kettes akkor legyen 2, (nem jó, az már volt a mezonyben) akkor legyen 21, az sem jó, az is foglalt. Akkor legyen 2 csik a 2 után és akkor ez lett. a 211.

Azóta mi vagyunk a rettenetes 211.

Várom mások beszámolóját.

#12. Szerző: Ádám - 2007.04.04. 13:13 Előzmény: (#12.) Koleszár Péter
Az én sztorim hosszabb, de hát öregebb is vagyok.
1958-tól 49-es volt a rajtszámom, a 9-es kalóz a fuzfoiek legmenobb hajójának száma volt. Amikor 62-ben FD-be ültem, megkaptam a 9-es számú Bíbor Tetu nevu hollandit Gömöry Palitól, majd kaptam egy új FD-t, az csak 19-es lehetett.
68-ban léptem át a MAFC-ba, addigra már a B.T. elrohadt, így felvettem az FD 9-est, egészen 80-ig, majd 82-ben, már mint kalózos, meglátogattam szegény Kertész Karcsi bácsit, aki akkor még a NIKE (NVE) edzoje volt, de már nagy beteg, és elkunyeráltam tole a kalóz 9-es számot, mivel az eredeti fahajó addigra már szintén szétrohadt. Na azóta mindíg is HUN 9 vagyok amíg én is, vagy a hajóm szét nem rohadunk.
#12. Szerző: Csilla - 2007.04.08. 18:39
Sziasztok!

A mi történetünk a következo: amikor szüleinktol megkaptuk a hajót, a hozzá járó vitorla száma 81-es volt.
Tudtuk, hogy ilyen már van a mezonyben, úgyhogy gondolkodni kezdtünk. Az sem lett volna jó, ha valamelyik számot egyszeruen leszedjük, mert az 1-es és a 8-as is foglalt volt már.
Ezért úgy döntöttünk, hogy a 6-ost rakjuk még hozzá, mert régen a Ferto taviak kapták meg a 6-al kezdodo rajtszámokat.
Így lett a vitorlaszámunk 681...

üdv.
#12. Szerző: Stankovics András (HUN-609) - 2007.04.11. 11:19
Sziasztok,

Mi Horváth Zsoltitól vettük a hajót, a számot nem változtattuk, az alábbiakban bemásolom az o történetét:

Az az igazság, hogy nincsen semmi különleges oka a ragaszkodásomnak. Kb 20 évet használtam, velem volt jóban rosszban. Régen a tavakra ki voltak osztva számcsoportok. A Fertoé a 600-as, a Velencei-tóé a 700-as sorozatok. Az akkori klubomban ez a vitorlaszámú hajó szabadult fel, amikor katonaság után visszakerültem a versenyzésbe. Ennyi. Nincsen mögötte semmi olyan amit érdemes lenne megírni.

Amúgy ez az egyetlen olyan háromjegyu szám, ami központosan szimmetrikus, és külso kerületén majdnem zárt...
Aztán bele lehetett látni a 69-t mint jelet is... csak volt a közepén egy kör is... De ezek inkább csak belemagyarázatok...

Praktikus is volt többször a Balcsin, mert jelentkezéskor, amikor vontárol kellett felmutatni kézzel feltartva a lehúzott vitorlán a vitorlaszámot, akkor nem kellett forgatni, mindig olvashatóan, láthatóan a talpán állt a szám...


Azóta mi is megszerettük...
#12. Szerző: Ovis - 2007.04.19. 19:17
Nekünk azért 2, mert nem szeretek ragasztani... az 1 már foglalt volt, a 11-re meg mondtak valamit (valszeg azt, hogy FOGLALT) ! Ha szeretnék ragasztani, (és ha nem foglalt) valószínu 597 lett volna!
#12. Szerző: Mohi - 2007.04.19. 19:19
Sziasztok!

Szeretnék valami jó sztorit írni a rajtszámunkról, de sajnos nem tudok. Amikor elkezdtem kalózozni, akkor (is) egyetlenegy hajó volt a klubban, a HUN 1-es rajtszámú, így nem sokat kellett gondolkozni, mi legyen a rajtszámom. Természetesen hamar megszerettem a HUN 1-et, és szívesen használom.

Hát ennyi,

üdv: Mohi
#12. Szerző: Ovis - 2007.04.19. 19:23
vagy 507!
#12. Szerző: Beno - 2007.04.28. 22:09
Az igaz történet: Mi megörököltük, egy UNOKA nevu hajóval együtt, korábban de azért van elozmény, talán Farkas Péter nevu sporttárs építetett egy fahajót amit ezzel a számmal eladhatott a Vízügynek, (Ádám ezt lehet hogy te jobban tudod) ígylett a hajó meg a szám is Argay Gyuri nevo klubtársé, aki akkoriban a legjobban ment a hajóval, aztán Nyiri Pistié lett aki szintén többször volt bajnoki dobogós a hajóval, erre szintén Ádám emlékszik, meg Helmi. Késobb Nyiri Pisitinek a mezony talán harmadik muanyag hajóját építették, és tovább vitte a számot.
Akár azért is lehetett volna a hajónak ez a száma mert csupaszon pont ennyi kilóra sikeredett. 1987ben megkaptam ezt a hajót, mert nem ment jól, végül mi több hajón keresztül vittük már tovább a számot, így mára a vízügy öszzes hajója ezen a számon van felmérve eloször.

Alternatívok:
- Szabolcs triciklije, biciklije, motorja majd autójának a rendszáma alapján ez tetszik neki.
- kiskorunkban mindketten a 105-ös számmal mentünk és mikor ketten összeültünk 20 éve akkor értelemszeru volt a két száz ötös.
- régen a peugeot 205 sponzorált de le kellett szedni a márka nevet mert közben bevezették az eurót maradt a 205
- összesen gyerekkorunkban az iskolában minden évben 200 jelest kellett összegyujteni hogy nyáron vitorlázhassunk innen a 200 ötös...
több nem jut eszembe

Szabolcs írd meg te az igazat[emot2]
#12. Szerző: Szabolcs (hun205) - 2007.05.02. 13:15 Előzmény: (#12.) Beno
Már gyerekkorunkban is 205ször jobbfejek voltunk mindenkinél vazeg.[emot2]
#12. Szerző: Tom - 2007.08.13. 10:25
Sziasztok!
Az én vitorlm száma M 666. miért? Azért maer még anno, mikor még "M"-es vásznaink voltak senki nem akarta elvinni a gyártotól, igy hozzám került. azóta is vitorlázok vele. Igaz csak néha jutok el versenyre.
« Vissza a témákhoz
  • SBGK Szabadalmi és Ügyvédi Irodák
  • FESTINA
  • VM Sails
  • UT-Expert
  • GlobeNet Zrt.
  • Jammertal Borbirtok
  • GanzHydro Kft.
  • Expert Társaságok Miskolc
  • fps webügynökség
  • microware Hungary Kft.
  • Fiktív Pub
  • Zappa Caffe
  • Fertő tavi Vitorlázó Egyesület
  • SAILING.HU
  • Plasticor
  • Caffe Burning
  • www.asevsc.hu
  • Acer webáruház
  • Hirschler Glas Kft.
  • Balatonfüredi Yacht Club
  • ISH Informatika Kft.