Pirat Mannschaft-ok Szakszervezete

Hozzászólások száma: 29 db
#1. Szerző: Szabó Zoltán István - 2016.08.11. 14:03
Sziasztok, ezúton szeretnék érdeklődni, hogy tudna -e valaki segíteni spinakkeres tudásom fejlesztésében - eddig egyszer -egyszer próbaként tőkesúlyos hajón már felhúztuk, de szeretném a kalózomon kiépíteni (és nagyjából jól használni ) ezt a vitorlát is - szóval tudna esetleg valaki pár órát adni? - illetve, ha valakinek mantchaftra lenne szüksége a gyakorláshoz (esetleg versenyekhez) szívesen beszállnék - időt az év hátralévő részében simán tudok rá szakítani akár októberben is - amúgy 39 éves (de lélekben ifjú) vitorlázó vagyok afféle lelkes nézd, próbáld, csináld szemlélettel. Ált szólóban túrázok (természetesen kalózzal) versenyzői tapasztalatom nincs - vitorlás tapasztalatom a túrákon kivül: magyar jogsi, horvát jogsi és pár haladó tréning Fűzfőn, illetve Siófokon - a mail címem szabozi@freemail.hu

Jó szelet és sok napsütés Mindenkinek - üdvözlettel Sz.Z.I
#2. Szerző: Kajári Gáror - 2015.07.04. 07:55
Gyöngyszemet találtam a dagadt bertás főnyálzsúr verseny eredményei között!
YS I/1. Class 14. hely.
Így lesz az elnyomóból elnyomott, avagy a fagyi visszanyal
( na jó, annyira azért nem is nyomott el ).
#3. Szerző: Kajári Gábor - 2013.10.24. 10:04
Ha valaki még nem futott volna bele:

https://www.facebook.com/mancsaft.szakszervezet

Vajon melyik sorstársunkat vitte rá a végső elkeseredés, hogy ekkora nyilvánosság elé tárja a vitorlázó társadalom belső ellentéteit?
És vajon a nagyhajós legénységek keverednek a jollésokkal?
Vagy ez a szervezet mintegy tömöríti az összes éhező, fázó, elnyomott mannschaftot?
#30. Szerző: Kajári Gábor - 2008.08.29. 23:02
Ezúton közlöm az érintettekkel, hogy megalakult a Pirat Mannschaft-ok Szakszervezete ( PIMASZ ) !
Nem összetévesztendő az asso-ban versenyző sorstársaink szervezetével ( Független Asso legénységek Szervezete ), viszont hasonlóan kívánjuk felépíteni, mint a PICA-t (Professional International Crew Association) tették Star-ban szenvedő kollégáink.

Tagság

Bárki lehet tag aki az adott évben Kalózban legénységként indult vagy az előző évben legénységként minősült és két szakszervezeti tag ajánlásával rendelkezik.

Szabályzat

Alapító tagok: én és Varjú Gábor

Alapvető követeléseink:

-Minden tudósításban és eredménylistán a mancsaftok nevei a kormányosok előtt szerepeljenek!
-A későbbiekben kidolgozásra kerülő Legénység Javadalmazási Rendszert nem elfogadó kormányosok azonnali kizárása a vitorlás sportból!
-Minden versenyen ingyenes sörcsapolási lehetőség a szakszervezeti tagok számára


Legénység Javadalmazási Rendszer ( ajánlat )


Az alap elszámolási egység az egység, amelynek nyilvántartása a partra érkezést és összegzést követően a kormányos részére átadásra kerül.
Vita nincs!
Ajánlott átváltási érték: 10 egység = 1dl bor = 2 dl sör = 3 cl tömény = 1 pohár pezsgő


Alaptevékenységek:

Hajó felszerelése versenyre kész állapotba kormányos nélkül: 1 egység
Hajó felszerelése versenyre kész állapotba kormányossal: 2 egység
Vizretétel kormányos nélkül: 1 egység
Vizretétel kormányossal: 2 egység
Evezés: 5 egység
Vontára kötés: 1 egység
Egyszerű vitorlázás (pályára, nyugodtan, olvasgatva..): 1 egység / óra
Bonyolult vitorlázás ( edzés, spi húzás...) 2 egység / óra
Egyszerű borulás: 1 egység / perc
Összetett borulás ( spi-vel....) 1,3 egység / perc
Hangerő felemelése a kormányos részéről 1 egység/ 10 db/ alkalom
Versenyben: 3 egység / óra
Idő nagyjából pontosan: 0,1 egység / perc
Fékezés: 0,1 egység
Konkurens hajó ellökése: 0,5 egység
Egyszerű forduló, picit elrontva: 0,2 egység
Bonyolult forduló 0,3 egység
Spi húzás ( középesen elrontva ) 0,3 egység
Spi húzás ( 4 sec alatt áll, ill. leér ) 0,5 egység
Egyszerű halzolás: 0,3 egység
Elrontott halzolás: 0,5 egység
Győzelmi prémium ( első helyezés ): 2 egység
Győzelmi prémium ( első 10 % ) 1,3 egység


Módosító körülmények és szorzószámaik:

Vízhőfok 25 C felett: 1,1
Vízhőfok 20 C alatt: 1,2
Vízhőfok 15 C alatt: 1,5

Szélerő 1 Bft alatt: 1,5
Szélerő 4 Bft felett: 1,2

Alkoholos befolyásoltság 0-0,8: 1,1
Alkoholos befolyásoltság 0,81-1,50: 0,8
Alkoholos befolyásoltság 1,51-: 1,4

Eső 1.2


#30. Szerző: hajdúlaci - 2008.09.03. 12:57
Legyünk inkább akkor hárman...........
#30. Szerző: KOLESZÁR l - 2008.09.03. 14:31 Előzmény: (#30.) hajdúlaci
A PIMASZ keretein belül-mint tagja a szervezetnek- szeretném megalakitani "[b]az elnyomott és lealázott mannscaftok tagozatát[/b]." Itt vállalnék örökös alelnökséget. (Hol van az a nyár...)
#30. Szerző: Koleszar Peter (egy K.O. Orrmanyos) - 2008.09.03. 15:34 Előzmény: (#30.) KOLESZÁR l
A hullámok nagyságát bevezetném korrekciós tényezőként.

Lehet?
#30. Szerző: pisti hun 163 - 2008.09.03. 17:47 Előzmény: (#30.) Koleszar Peter (egy K.O. Orrmanyos)
Hej, vitézlő harcosok, takaros menyecskék, ha én is köztetek lehetnék........[emot2]
#30. Szerző: Kajári Gábor - 2008.09.03. 19:35 Előzmény: (#30.) hajdúlaci
Ha mindenki beleegyezik én nem ellenzem
#30. Szerző: Kajári Gábor - 2008.09.03. 19:41 Előzmény: (#30.) KOLESZÁR l
Még kevesen vagyunk ahhoz, hogy máris kisebb csoportokra osztódjunk szét. De a jövőben bármi elképzelhető...
« Vissza a témákhoz
  • SBGK Szabadalmi és Ügyvédi Irodák
  • FESTINA
  • VM Sails
  • UT-Expert
  • GlobeNet Zrt.
  • Wunderlich Látványpince és Bortrezor
  • GanzHydro Kft.
  • Expert Társaságok Miskolc
  • fps webügynökség
  • microware Hungary Kft.
  • Fiktív Pub
  • Zappa Caffe
  • Fertő tavi Vitorlázó Egyesület
  • SAILING.HU
  • Plasticor
  • Caffe Burning
  • www.asevsc.hu
  • Acer webáruház
  • Hirschler Glas Kft.
  • Balatonfüredi Yacht Club
  • ISH Informatika Kft.